Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Prečo ľudia uveria, že chemoterapia je to pravé pre nich? Je to každého voľba.. ale ja by som hľadala iné metódy. Každá choroba má základ v bunkovej spomienke... veď sú známe mnohé metódy, ktoré ľuďom pomohli z rakoviny. Viď Brandon Bays a Cesta.

Prepáčte za môj odvážny koment, ale ja sa vždy pokúšam, aby ľudia otvorili oči a skúšali inú cestu ako chemoterapia. Môj otec takto zomrel za 4 mesiace.. preto som na slovo chemoterapia alergická..... Ja by som úplne zmenila stravu, začala cvičiť a zaoberať sa psychikou... bádala by som sama v sebe....

Držím Vám palce... :-):-):-)

0 0
možnosti
AR

Děkuji za držení palců...chápu vaši bolest nad ztrátou otce...osobně, jsem se rozhodla pro chemoterapii jako jedinou ověřenou cestu léčby, doplněnou zdravou výživou, cvičení nepotřebuji začít, protože cvičím celý život..po zvážení pro a proti pro mě jedinou cestou byla chemoterapie a samozřejmě operace, alternativní medicíně věřím, nicméně pokud mi jde o život, tak jdu opravdu tou cestou, která má bohaté výsledky, ale věřte mi, že jsem o tom všem přemýšlela hodně!

0 1
možnosti
Foto

Držím palce všem, kteří s touto mrchou bojují. Ať si zasedne kamkoliv v těle. Hlavně! Potřebujete někoho, kdo vám pomůže nebýt na to sama. Je to boj a vy můžete, ale nemusite vyhrat. Důležité je neprohrát, i plichta je dobrý výsledek! Tak se prosím perte!

1 0
možnosti
AR

Děkuji a máte naprostou pravdu je strašně důležitý mít kolem sebe lidi o který se můžeme opřít!

1 0
možnosti
JM

Milá Anno, prošel jsem něčím vzdáleně podobným. Postupně 6 chemoterapií (každá znamenala cca týden v nemocnici) a teď je mi celkem fajn. Nelze říci "zvítězil jsem" (jak to hlásá jeden náš zpěvák), ale "zahnal jsem ji do kouta". Držte se!!!!!!!

0 0
možnosti
AR

Děkuju a držte se, jednoduché to není!

0 0
možnosti

Anno, píšete to fakt obdivuhodně!

A Vy víte, že moje palce jsou trvale s Vámi:-)

Hodně štěstí!

0 0
možnosti
Foto

Dobře to dopadne, dcera (1964) to má také za sebou. Preventivné šly vlasy dolů už předem. R^R^

0 0
možnosti
AR

Jsem moc ráda, že je vaše dcera z toho venku!

0 0
možnosti
Foto

R^Drzte se a bojujte:-)

1 0
možnosti
LH

Moc vám držím palce.... To čtení je sice tak nějak veselý neveselý...ale jo! Mám taky blbou a ještě blbější nemoc, jedna je o krvi a druhá o genetice..obě mimo tabulky... Ale jste, vy všichni, úžasní,pozdravy za moře....

0 0
možnosti
AR

Děkuji...a držím vám palce!

0 0
možnosti
SH

Jsem tu. Stejně jako u každého Vašeho pokračování. R^ Vždyť Vy to Víte!

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Jsem dva roky máma, co žije už delší dobu za velkou vodou. Zajímám se o politiku a dění ve světě, strašně ráda fotím. Loni v zimě jsem byla diagnostiková s rakovinou prsu.

Další moje psaní se dá najít na www.mamazavodou.blogspot.com

Seznam rubrik