Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Anno, Vy jste prostě neuvěřitelná. A tak krásně jste to napsala.

Ta fotka...ta říká úplně všechno. Láska!

A tato opravdu nakopává. Vy si to zasloužíte - moc.

(mini chlapík je kouzelnej)

2 0
možnosti
SH

Minichlapík je celá Vy.

2 0
možnosti
AR

Já si to také myslím, ale Amíkovi říkám, že je mu strašně podobný :-)

0 0
možnosti
Foto

J44a39n25a 82M75a74j24o37v33á

16. 10. 2017 18:17

Máte pravdu. On je ten život směsí všeho, když je úplný.

Máte ve mně věrnou členku fanklubu.

3 0
možnosti
AR

Přesně tak! A děkuju za členství! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Jsem dva roky máma, co žije už delší dobu za velkou vodou. Zajímám se o politiku a dění ve světě, strašně ráda fotím. Loni v zimě jsem byla diagnostiková s rakovinou prsu.

Další moje psaní se dá najít na www.mamazavodou.blogspot.com

Seznam rubrik