Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stále to zažívám v rodině, určitě kolem sebe máte skvělé lidičky, kteří vás podrží. Moc držím palce...a pište, aspoň trošku se ulevíR^

1 0
možnosti

Ano, lidi kolem sebe mam skvele! Dekuji za drzeni palcu a to same posilam i vam a vasi rodine!

0 0
možnosti
Foto

J90a71n39a 47M60a47j65o40v37á

11. 10. 2017 22:55

Ani, přeji každé dobré ráno a večer taky. A všechno dobré.

1 0
možnosti

Držím palce..R^ zažila jsem to v rodině..změní to úplně názor na vše ...nic na světě není důležitější než zdraví.

7 0
možnosti

Moc děkuju..a ano, názor to změní na všechno...

1 0
možnosti
Foto

:-) vždycky si uvědomím, jak mi nic neschází a jak neumím být ani v margináliích statečná... jako třeba Vy v těch věcech velkých....Śtěstí doprčic musí chodit někde okolo...

2 0
možnosti

Neoznačovala bych se jako statečnou to ani náhodou..mám pocit, že tím prostě jenom procházím, tak jako všichni kolem...a píšu o tom, to jo, píšu o tom jaký to je, možná i proto, že to může pomoct třeba někomu, kdo tím zrovna prochází vidět, že v tom není sám...

1 0
možnosti

Anno, jsem ráda, že jste napsala, i když se to zrovna lehko nečte. Včera jsem na Vás myslela, že jste se dlouho neozvala.

A píšete o tak těžké životní zkoušce tak lidsky...

Palce jsou v neustálé pohotovosti!

Držte se! Malý chlapík (a všichni okolo) jsou Vám velkou oporou. A to je moc fajn.

7 0
možnosti

Děkuju za palce...neozvala jsem se, protože jsem měla na chvíli stav bez psaní, stav prázdný hlavy...a ano, moje rodina mi je opravdu obrovskou oporou!

2 0
možnosti

Držím Vám palce. Vím o tom něco..

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Jsem dva roky máma, co žije už delší dobu za velkou vodou. Zajímám se o politiku a dění ve světě, strašně ráda fotím. Loni v zimě jsem byla diagnostiková s rakovinou prsu.

Další moje psaní se dá najít na www.mamazavodou.blogspot.com

Seznam rubrik