Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte myslím, dobrou povahu. Vy to zvládnete! Držte se!

Po té mrkvi se budete dobře opalovat, takže barvu budete mít skvělou!:-), jen se vás slunce dotkne.

1 0
možnosti
AR

Děkuju za rozesmání!

1 0
možnosti
TH

T55o95m67a17s 18H47a93c48e55k

10. 7. 2017 18:35

Moc drzim palce. Mate velke stesti v tom kde zijete, protoze lecba je sice draha, ale sluzby tomu odpovidaji. Onkolozce se nedivte, taky je to jenom clovek a urcite je rada ze ma pacienta ktery ma velice dobrou perspektivu. Prece jenom ne kazdy ma to stesti mit tak dobrou prognozu.

Byl jsem v podobne situaci, nastesti je to uz pres 10 let a nastesti take v cizine.

Chemo je "svina", ale tech par mesicu ubehne a po par letech zbydou uz jen vzpominky a radost z noveho zivota.

Akorat pozor na to co budete v dobe kdy berete chemo jist. Ja treba hodne pil muj oblibeny ledovy caj - a od te doby ho uz proste nemuzu, vyvovlava to u mne vzpominky a proste... jak ho miluju tak ho nemuzu.

Hodne stesti!

0 0
možnosti
AR

Děkuji za držení palců! Jsem moc ráda, že jste z toho venku! A s tím, pitím a jídlem máte naprostou pravdu, nemůžu capuccino ani cítít. Ano, už mám po chemo, teĎ jen dobírám každé 3 neděle jednu malou infuzi, to už nic není :-)

S tou léčbou tady, ano, je dobrá, mě zatím nic nestála, mám zdravotní pojištění, ale to co se tady děje právě se zdravotním pojištěním je neuvěřitelné a strašné, služby a lékaři a celý personál je ale neuvěřitelný, s ČR srovnání nemám, protože tam už 10 let nežiji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Jsem dva roky máma, co žije už delší dobu za velkou vodou. Zajímám se o politiku a dění ve světě, strašně ráda fotím. Loni v zimě jsem byla diagnostiková s rakovinou prsu.

Další moje psaní se dá najít na www.mamazavodou.blogspot.com

Seznam rubrik