Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víc jak půl roku za námi, Vámi. A už píšete s nadhledem, i když napínavě. Júpí, takže dobrý? Nejásejte přijdou jiný starosti. Takovej minichlapík ten jich nadělá:-).

0 0
možnosti

No, tohle jsem psala přesně ten týden, jen sem jsem to dala se zpožděním, na svůj blog to dávám časově správně...jinak ne, ještě to za mnou bohužel není...léčba stále pokračuje... a mini chlapík ten dělá radosti :-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Jsem dva roky máma, co žije už delší dobu za velkou vodou. Zajímám se o politiku a dění ve světě, strašně ráda fotím. Loni v zimě jsem byla diagnostiková s rakovinou prsu.

Další moje psaní se dá najít na www.mamazavodou.blogspot.com

Seznam rubrik