Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držte se, úřeju brzké uzdravení V

1 0
možnosti
VK

Shodou okolností jsem právě dnes k diagnostice rakoviny napsal článek. Bude na blogu idnes publikován zítra (v neděli 2.7.) v 9.00 hod. Přečtěte si ho! S největší pravděpodobností jde o přirozenou reakci organizmu na koncentraci toxinů a kdyby jste nešla na mamograf a po té biopsii, pravděpodobně by to organizmus vyřešil sám, a vůbec by jste netušila nějaké ohrožení. Naše těla jsou zázrak, jsme samouzdravitelní, jen to nesmíme nekompetentními zásahy (i zdravotnictví, které je financováno od výkonu) kazit.

0 0
možnosti
AR

Děkuji vám za váš zajímavý komentář. Ráda bych vás poprosila, zda byste mi mohl napsat, jak se vaše tělo samo vyléčilo z rakoviny.

Samozřejmě doufám, že se vám to nikdy nestane, ale toxiny se hromadí a hromadí neustále...

0 0
možnosti
JR

J16a59r54a 40R82a13n63k

1. 7. 2017 21:42

Take za velkou vodou, trochu vyse v zemi bez Donalda a s vynikajici nemocenskou pro kazdeho. Drzim Vam palceV

1 0
možnosti
AR

Ano, vím o které zemi mluvíte a ano, mnohem lepší všechno a navrch máte ještě Justina! Děkuju moc!

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Jsem dva roky máma, co žije už delší dobu za velkou vodou. Zajímám se o politiku a dění ve světě, strašně ráda fotím. Loni v zimě jsem byla diagnostiková s rakovinou prsu.

Další moje psaní se dá najít na www.mamazavodou.blogspot.com

Seznam rubrik